Istaknuti post

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb - Vjezba iz B2

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb Domaca zadaca, odredi odgovarajuci glagol Lies den Text - Citaj Tekst Ronald am Meer Es war ...

Neunte Lektion - Ich möchte wissen

Ich möchte wissen.  izgovara se:  ih  möHte   visen.
Prevod:  Ja hoću  znati.
  1. Wer ist dieser mann?
  2. Ich kenne ihn nicht;  ich glaube, er ist ein Franzose.
  3. Das ist wohl möglich; denn sein Auto ist Französisch.
  4. Wissen Sie, wo er wohnt?
  5. Wahrscheinlich in Park-Hotel;er ist immer allein
  6. Ja, er kennt niemand; und er ist schon eine ganze Woche hier.
  7. Ich möchte gern wissen, was er hier tut.
Izgovara se:
1. ver   ist   di:zer   man.   2. ih   kene  i:n   niHt.   3. das   ist  vo:l   mö:glih;  den   zajn   auto   ist   francö:ziš.   4. visen   zi:  vo:   er   vo:nt.   5. va:ršajnliH   in  park-hotel   er  ist  imer  alajn.   6. ja  er   kent   ni:mant;   unt  er   ist   šo:n  ajne  gance  voHe  hi:er.  7. ih  möHte  gern   visen  vas  er   hi:r   tut.
Prevod:
  1. Ko je ovaj čovjek?
  2. Ja ga ne poznajem; vjerujem da je on jedan francuz.
  3. To je stvarno moguće jer je njegov auto francuski.
  4. Znate li vi gdje on stanuje?
  5. Vjerovatno u hotelu Park; on je uvijek sam.
  6. Da, on nikoga ne poznaje, a ovdje je već čitavu nedjelju.
  7. Ja bih rado želeo da znam šta on ovdje radi.
Pojašnjenje:
Ja poznajem njega ne,; ja vjerujem on je francuz. Neka vas ove razlike u konstrukciji ne uznemiravaju, zasad će te samo razumjeti smisao.