Istaknuti post

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb - Vjezba iz B2

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb Domaca zadaca, odredi odgovarajuci glagol Lies den Text - Citaj Tekst Ronald am Meer Es war ...

Vierte Lektion - Ich bin nicht allein

Vierte Lektion - Ich bin nicht allein
Izgovara se:  firte  lekcion,   ih   bin  niHt  alajn.
Prevod: četvrta lekcija,    Ja nisam sam.
  1. Wo ist Ihr Vater?
  2. Mein Vater und meine Mutter sind in Berlin.
  3. Mein Bruder Hans ist heute auch in Berlin.
  4. Sind Sie ganz allein?
  5. Nein, meine Tante ist hier für eine Woche.
  6. Wie heisst Ihre Tante?
  7. Sie heisst Johanna.
  8. Ich bin hier;,  er ist oben,;  sie ist krank.
  9. Sie ist klein;  Sie sind stark.
Izgovara se:
1. vo:  ist   i:r   fater,   2. majn   fater   unt   majne   muter   zint   in   berlin,  3. majn   bruder hans   ist   hojte   auH   in   berli:n,    4. zint  zi:  ganc  alajn,  5. najn  majne   tante   ist   hi:r  für  ajne   voHe.    6.  vi:  hajst   i:re  tante.   7. zi   hajst  johana (kratko a).    8. ih  bin  hi:r ;.  er  ist oben;.    zi  ist krank.   9. zi:  ist klajn;,  zi:  zint štark.

Prevod:
Ja nisam sam
  1. Gdje je vaš otac?
  2. Moj otac i moja majka su u Berlinu.
  3. Moj brat Hans je takođe danas u Berlinu.
  4. Jeste li sasvim sami ( nije množina već je rečeno iz počasti).
  5. Ne, moja tetka je ovdje za nedjelju dana.
  6. Kako se zove vaša tetka?
  7. Ona se zove Johana.
  8. Ja sam ovdje ; on je gore; ona je bolesna.
  9. Ona je mala ;  Vi ste jaki.
Pojašnjenje:
Slovo h ispred slova a je grleno,izgovorite ga dublje u usnoj šupljini, u grlu. Grleno h je i u riječi heute. Grleno h u našem tekstu kako se izgovara riječ označeno je kao veliko H.