Istaknuti post

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb - Vjezba iz B2

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb Domaca zadaca, odredi odgovarajuci glagol Lies den Text - Citaj Tekst Ronald am Meer Es war ...

Arbeitsplatz A2 lekcije za ucenje njemackog

Arbeitsplatz - Radno mjesto
Dopunite recenice i rijesite ovih 13 zadataka.

1. Kann ich   helfen?
   Mogu li vam pomoci?

2. Darf ich etwas fragen?
    Smijem li vas nesto pitati?

3. Ich werde alles erklären.
    Ja cu vama sve objasniti.
4. Die Sekretärin verbindet    gleich mit Frau Mahler.
    Sekretarica povezace vas odmah sa gosp. Maler.

5. Muss ich    meine Papiere zeigen?
    Moram li vama moje papire pokazati?

6. Wann könnte ich   unseren neuen Mitarbeiter vorstellen?
     Kad cu moci  vama naseg novog radnika predstaviti?

7. Darf ich zu einem Kaffee einladen?
    Smijem li vas na jednu kavu pozvati?

8. Wir rufen   nächste Woche wieder an.
     Mi vas zovemo sledece sedmice ponovo.

9. Wie geht es ?
     Kako ide vama?

10. Herr Dietrich bittet um einen Moment Geduld.
      Gosp. Ditrih moli vas za jedan momenat strpljenja.

11. Passt es   morgen um 10 Uhr?
      Pase li vam sutra u 10 sati?

12. Gefällt es   hier?
       Svidja li vam se ovdje?
13. Schmeckt das Essen in der Kantine?
      Da li vam je ukusno jelo u kantini?

Rjesenje:
1. ihnen,  2. Sie,  3. ihnen,  4. Sie,  5.ihnen,     6. ihnen,  7. Sie,  8. Sie.  9. ihnen,  10. Sie,  11. ihnen,  12. ihnen.  13. ihnen.