Istaknuti post

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb - Vjezba iz B2

Hausaufgabe Ergänze das passende Verb Domaca zadaca, odredi odgovarajuci glagol Lies den Text - Citaj Tekst Ronald am Meer Es war ...

Was haben Sie letzte Woche gemacht- B1 Ucenje njemackog jezika

Was haben Sie letzte Woche gemacht
Sta ste radili prosle sedmice

Nivo B2 lekcija koju morate da rijesite dodajuci odredjene rijeci, na dnu lekcije nalazi se rjesenje.

Sretno.

1. Fahren:      Ich    zu meinen Großeltern   .
    Voziti:         Ja sam do mojih velikih roditelja (deda i baka) vozio.

2. Teilnehmen:     Ich    an einer Konferenz   .
     Ucestvovati:    Ja sam na jednoj konferenciji ucestvovao.

3. Lernen:     Ich    für eine wichtige Prüfung   .
    Uciti:          Ja sam za jedan vazan ispit ucio.

4. Arbeiten:      Ich    die ganze Woche  .
     Raditi:           ja sam cijelu sedmicu radio.

5. Besuchen:     Ich    eine neue Ausstellung   .
     Posjetiti.      Ja sam jednu novu izlozbu posjetio.

6. Sich beschäftigen:      Ich    mich mit einem neuen Projekt   .
     Baviti se -zaposliti:     Ja sam se bavio jednim novim projektom

7. Sich verlieben:    Ich   mich   .
    Zaljubiti se:          ja sam se zaljubio.

8. Gehen:      Ich    letzte Woche mehrmals joggen   .
     Ici:           Ja sam prosle sedmice vise puta isao dzogirati.

9. Sprechen:    Ich    mit meinen Kollegen über verschiedene Probleme   .
     Govoriti:      Ja sam sa svojim kolegama oko razlicitih problema pricao.

10. Reparieren:    Ich    mein Fahrrad   .
       Popraviti:       Ja sam moj bicikl popravio.
Rjesenje:
1. bin, gefahren.    2. habe, teilgenommen.    3. habe, gelernt.   4. habe, gearbeitet.  5. habe, besucht.   6. habe, beschäftigt.   7. habe, verliebt.  8. bin, gegangen.  9. habe, gesprochen.   10. habe, repariert.